miercuri, 10 iulie 2013

mai presus de cuvinte .

nu ma prea pricep la introduceri deci o sa incep direct .
 nu-mi place să privesc oamenii în ochi , pur şi simplu mi-e frică ... de tot . dar ochii tăi sunt cei mai speciali  care i-am văzut vreodată , ochii verzi care-mi dau fiori, sunt perfecţi . mă uit la tine şi deodată devin cea mai îndrăgostită femeie de pe pământ , îmi place sa te privesc mult , să te dezbrac până rămâi gol puşcă , şi eşti sexy . îmi place cum zâmbeşti şşşi gropiţa aia .  ai mâini mici şi puternice , ahh cât îmi plac .

îmi place cum dansezi -cu mine , îmi place când eşti beat şi felul în care  mă priveşti . să ştii că după ce te-ai uitat ultima oară în ochii mei reci şi albaştri nu am dat voie nimănui să ma privească pentru că vreau să am doar ochii tăi .

iar m-am îndrăgostit . periculos pentru viaţă .

mai presus de cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu