duminică, 8 iulie 2012



Am ceva timp de cind vreau sa scriu aici , dar nu gasesc cuvinte ... nu gasesc inceputu :) Profit de ceva timp liber si umar de blog pe care sa ma sprijin . Astazi am avut o discutie foarte apriga cu fosta cea mai buna prietena , am criticat-o i-am spus felul in care s-a schimbat , pur shi simplu am explodat- jumatate de an de cind prietenia noastra si-a pierdut cu timpul din culoare . e atit de trist sa vezi cum oamenii dragi se schimba - si nu in bine . E atit de greu sa intelegi ca sufltele dragi se pot pierde in vreme , se pot schimba , te pot trada ., iar tu ramii neputincios cu grija shi amintiri .In cateva luni am inteles ca orice ai face roata se intoarce .




#Voi credeti ca exista prietenia adevarata ?

4 comentarii:

  1. Da, există prietenie adevărată. Dar este una în viaţă şi de obicei suntem prea chiori să ne dăm seama că este cea cu adevărat pură.

    Păcat, oamenii se schimbă, dar şi noi suntem oameni.
    Eu zic să laşi criticile de-o parte şi să vorbeşti cu ea. Nu există "fostă" prietenă cea mai bună, sunt sigură că încă se poate face ceva.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incerc sa fac primiii pasi .. dar nu pot sa bat intr-o usha care e inchisa :(

      Multumesc ca ai intrat pe aici :^

      Ștergere
  2. Da, există . Am găsit-o de curând. :x
    Și eu credeam că nu există, asta până am deschis mai bine ochii să văd ce e în jurul meu.

    Sper să o găsești și tu! >:D<

    RăspundețiȘtergere